torsdag 11 november 2010

Premiärfest!!


Nu äntligen öppnar min egen lilla webb-butik!


Har länge gått och känt att jag skulle vilja ha en "hobby", något konkret som man kan göra som inte är hushållsarbete. Efter att ha varit några vändor på Panduro och sett det stora utbudet av smyckestillverkningsdelar, slog jag till och köpte en smyckessats. Bara för att prova. Började sedan surfa runt och insåg att det fanns många likasinnade....köpte på mig lite mer delar och satte igång på egen hand.

Just nu är det nog något av det bästa jag vet....att sätta sig med pärlor, kedjor, tänger, vajrar, ringar och allt annat och bara låta fantasin flöda. Ibland blir det bra, ibland blir det dåligt, alltid blir det något.

Så varför inte passa på att försöka sälja lite, allt kan jag ju inte använda själv.

Hoppas någon ska hitta något i alla fall och dessutom tänker jag skänka en del av pengarna jag får in till Barncancerfonden.

Men nu är det väl hög tid att ta en sväng in i butiken på www.kajo.se och ta en titt. Den kommer snart att fyllas på med fler varor, men jag har inte hunnit fixa till bilderna än!


Välkomna!! (och ni det gör inget om ni sprider det :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar