söndag 31 oktober 2010

Bus eller Godis???

Och så blev det HALLOWEEN då.......

det här är ju verkligen ingen svensk tradition som alla vet, men är det inte lite mysigt ändå....eller mysigt och mysigt...det är väl kanske fel ord.
Jag för min del skickade iväg de här två fulingarna + ett spöke för en stund sedan. Det lär väl inte vara någon som väljer BUS frivilligt gissar jag!

>

Men, men....idag är det halloween och jag har gjort lite halloween fint hemma (iallafall på ett ställe, eller två). Nästa helg är det Allhelgonahelgen och då går vi till kyrkogården och tänder ljus. Jag tycker att även om man lätt blandar ihop dessa två dagar/helger så finns det väl plats för båda. Hoppas bara vi slipper den otroliga hysterin kring halloween som tycks finnas i landet "over there"!


Så HAPPY HALLOWWEN EVERYBODY!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar