måndag 11 april 2011

Varför inte vara lite snygg när man påtar i trädgårdslanden?

Vilka härliga vårdagar det varit ett tag nu...framför allt idag. Jag blev riktigt svettig när jag satt på altanen och drack kaffe i solen. Härligt! Önskar bara att det fanns mer tid, gräsmattan skulle behöva räfsas, blomrabatterna städas upp, mm. mm. Så när jag nu sitter här, i denna sena timma, kan jag ju alltid drömma om hur romantiskt det skulle vara att strosa runt i trädgården i fina "Garden girl"-kläder och plocka lite här och klippa lite där och bara njuta.......



En varm sommardag kanske det här är att föredra....



En romantisk liten stövel med lågtskaft....



....och för vårbruket är det här kanske att föredra :-)


(bilderna har jag tagit själv i Garden girls monter på Trädgårdamässan i Ålvsjö)


Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar