onsdag 9 februari 2011

Härlig förvirring :-)

Hello I´m back!
Min make är ibland så härligt förvirrad....
Jag vet inte hur ofta det stått en plastmugg, med lock på och kaffe i, kvar i fönstret i hallen. Och så en dag kommer han hem och visar stolt upp en jättefin "kaffetermosmugg"......hoppas nu att jag inte glömmer den här lika ofta, var kommentaren. Meeeen igår när jag kom hem står det en "kaffetermosmugg" med kaffe i i fönstret IGEN :-)

En stund senare kommer maken hem med en "kaffetermosmugg" i högsta hugg.....VA?
*förvirring*
- Ja, nu har vi två "kaffetermosmuggar" - en var, säger maken :-)

Ja jag tycker de är snygga, problemet är bara att jag har 10 min bilresa till jobbet och maken 30 min.....kan bli svårt att hinna hälla i sig det! Nästa tanke är ju också ska han köpa en ny varje gång han glömmer.....?
Hör av mig när jag börjar sälja"kaffetermosmuggar"!




Tack för idag!
Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar