onsdag 23 februari 2011

Ibland blir det inte alltid som man tänkt sig


... som idag till exempel. Helt plötsligt fann jag mig själv badandes i badhuset tillsammans med svägerska och en skara barn, det hade jag inte alls tänkt. Men trevligt och mysigt var det!
Senare på eftermiddagen var det meningen att jag skulle skjutsa mellansonen med kompis till ett läger. Tanken var att jag skulle skjutsa halva vägen och sedan skulle maken ta över eftersom han skulle varit och jobba på halva vägen. Nu blev det inte så utan jag fick köra hela vägen fram och tillbaka, c:a 16 mil, det hade jag inte heller tänkt mig.....
....och sedan då....blev sugen på ett äpple, men enda äpplet som fanns kvar i kylen var inte så gott som jag hade tänkt.....

Jag vet I-lansdproblem......

Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar