torsdag 17 oktober 2013

Dax att lyfta blicken!

I onsdags fick det bli en riktigt rask promenad till dagis med dottern. Att komma iväg bara så där är ju inte att tänka på nu för tiden. Det ska styras och ställas och krånglas och trotsas. Men efter några om och men kunde dottern tänka sig att sitta i vagnen och det fick i princip bli en språngmarsch för att komma i tid. 
På hemvägen blev tempot ett annat och jag fick chansen att sparka mig fram genom höstlöven och ta djupa andetag av den friska luften.











Idag (torsdag) har jag träningsvärk i benen, det måste visst bli fler raska promenader framöver.


Ibland tänker jag att jag måste lyfta blicken, det är så lätt att bara titta neråt när man är ute och går. Bland annat så kan man upptäcka att det där stora trädet man kör eller går förbi flera gånger om dagen har ett helt fantastiskt grenverk.

Snart kommer kylan säger de på nyheterna och då passar det ju bra att jag sytt mig en ny mössa. Egentligen var mössan tänkt till Linnéa, men den blev lite stor så den passar nog bättre på mig....tror jag.

Tyget köpte jag på Syfestivalen i Stockholm förra hösten. Det är merionull så det blir säkert varmt och skönt att ha när kylan kryper på. Tror att jag gör en till i mindre storlek dottern också. Och snart bär det av till Syfestival i Stockholm igen...KUL!!
Kramar Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar