söndag 5 december 2010

Hej på er alla bloggläsare och julstökare! Hoppas den rätta julkänslan börjar infinna sig hos er. Här hos oss börjar det sakterliga kännas mer och mer jul. Det märks mest på att julkalender har börjat, pepparkakor knapras, julmust dricks och ljus tänds. Och så denna underbara vinter som drabbat oss....jag njuter! Sist men inte minst så har julskivorna dammats av och går numer varma....eller rättare sagt...de har letats fram på spotify :-)


Två måsten hemma hos:

en ny bekantskap för mig är:


Min favorit julsång alla kategorier är "O come all ye faithfull" eller "Dagen är kommen" som den heter på svenska. Vilken julsång är ett måste för dig?

Ha det bra och stressa inte ihjäl er nu!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej! Nej den boken har jag inte läst! Får kolla upp det! ;) Tack för tipset!! Ha en bra vecka nu fr.o.m imorron! :) Va fint ni hade gjort på Lejonet förresten! Var där och kikade lite idag...

    SvaraRadera
  2. Har inte riktigt fått till julmusiken i år, trots Spotify, men nu ser jag. Det är ju Steven Curtis Chapman som ska fram. Tack för tipset!!

    SvaraRadera